Feedback
-
themaluisterpalen scrobbelbaar maken?
ik maak regelmatig gebruik van deze applicatie, alleen zijn er regelmatig themaluisterpalen, die kunnen nu niet gescrobbeld worden, terwijl dat wel erg leuk zou zijn (nu bijv. de Affaire en 3v12 Awards).. Misschien iom 3v12 redactie te regelen?
166 votes -
65 votes
-
Ik mis beschrijvingen!
Van de (vaak onbekende) artiesten. Gewoon kort, wat voor genre voldoet denk ik
26 votes -
23 votes
-
21 votes
-
luisterpaal post beluisterde tracks vanuit Opera niet meer naar last.fm. Ging eerder wel goed.
Tracks beluisterd in Opera 10.10 komen niet bij last.fm terecht. Ging voorheen wel goed.
14 votes -
shuffle modus
Is het mogelijk om een shuffle modus te introduceren? Waarbij nummers random worden geselecteerd en afgespeeld uit de totale lijst van albums.
10 votes -
10 votes
-
Speler luisterpaal start niet, VISTA
De speler voor de albums op de Luisterpaal start niet. Gaat om een PC met Vista. De nieuwste versies van Flash Player en Windows Media Player zijn geinstalleerd. Ook het gebruik van een andere browser dan Windows I.E. (Chrome, FireFox) lost het probleem niet op. De muziek op 'On Demand' en allerlei andere muziekstreams werken goed.
Wordt de codec van de luisterpaal misschien niet herkend ? Op een andere XP-PC geen probleem.5 votes -
4 votes
-
RSS-support
Een (aangepaste) RSS-feed met links naar de albums in Luisterpaal.fm zou heel erg geapprecieerd worden.
3 votes -
Afspelen op Mac gaat niet meer
Het afspelen werkt niet meer op m'n Mac. Alle nummers lijken 10 min. en op play drukken heeft geen effect. Onder Windows lijkt in eerste instantie het eerste nummer per album ook 10 min. maar play werkt hier wel en vervolgens wordt wel de juiste speellengte weergegeven
2 votes -
Actieve album weergeven in album overzicht
Is er een mogelijkheid om aan te geven welk album je aan het luisteren bent in het album overzicht, of net geluisterd heb. Is makkelijk als je heel de luisterpaal aan het luisteren bent en niet meer weet bij welk album je bent gebleven.
Nog leuker: aangeven welke je allemaal al hebt beluisterd, maar dit lijkt me weer lastiger te bouwen.
2 votes